Organizare Evenimente Sibiu

Hotel Stefani Sibiu reprezinta locatia ideala pentru desfasurarea de evenimente private si corporate. Va punem la dispozitie o sala de conferinte complet utilata precum si un modern restaurant situat la parterul hotelului. 

Sala de conferinta

Avand o capacitate de 70 locuri, moderna sala de conferinta a hotelului Stefani este ideala pentru intalniri de afaceri, conferinte, training-uri, prezentari de produse, etc.

Dotari standard:

  • flipchart si consumabile
  • acces gratuit la internet wireless
  • sistem de climatizare
  • lumina naturala

Dotari suplimentare:

  • videoproiector
  • sistem de traducere simultana si sonorizare
  • microfon wireless
  • laptop

Coffee break: standard

  • apa minerala/plata 
  • cafea/ceai
  • sucuri naturale
  • gustari
  • produse de patiserie / cofetarie


Restaurant Hotel Stefani

Restaurantul nostru are o capacitate de 200 de locuri, cu un mobilier elegant si satisface cele mai sofisticate gusturi culinare ale oaspetilor nostri.

In incinta acestuia am amenajat un bar din care nu lipsesc cele mai rafinate bauturi si cocktailuri. Acesta reprezinta locatia ideala pentru desfasurarea de mese festive, petreceri private si evenimente personalizate.

Evenimente Sibiu

Reprezentam locatia ideala pentru desfasurarea mai multor tipuri de evenimente:

Evenimente Private:

  • Nunta 
  • Botez
  • Petrecerea Burlacilor
  • Zile de Nastere 
  • Banchet
  • Majorat 
  • Balul Bobocilor 

Evenimente Companii:

  • Seminarii si Conferinte
  • Team Building si Traininguri
  • Reuniuni si Workshop-uri
  • Lansari de Produse
  • Petreceri Companii 
  • Receptii, Banchete 
  • Aniversari 
  • Reuniuni

Evenimente Tematice:

  • Petreceri "Martisor"
  • Aniversari Onomastice
  • Valentines Day
  • Haloween
  • Craciun 
  • Revelion

Galerie foto - Sala conferinte

Noutati Hotel Stefani

 

Oferta Speciala Revelion 2018

 

Pentru detalii, va rugam sa contactati departamentul rezervari la telefon: +40 369 452 452 sau email: rezervari@hotelstefani.ro